Moriel 9 – voľba náčelníka
Ako vždy je Moriel určený predovšetkým pre nováčikov, no táto akcia si bude dost zakladať
aj na RP a nejakých tých súbojoch. Každá skupina sa bude snažiť ukázať sa ako najschopnejšia,
najsilnejšia a nejvhodnejšia pre vládnutie zemi Moriel.
Prvú polku dňa sa budú snažiť skupiny a ich šamani zoslať čo najsilnejšie požehnania bohov
na svojho náčelníka (každa skupina bude viacmenej o samote a budú prevádzať rôzne rituali
a preto je dost podstatný aj RP).
Druhú polku dňa sa budu snažiť sprezentovať a ukázať ostatným že práve ich náčelník
je ten pravý (pred radou starejších budú merať svoje sily jak náčelníci tak celé kmene).
Chcel by som poprosiť aby sa za načelníkov a šamanov registrovali predovšetkým skusenejší
hráči. Hrať sa bude štýlom šatrh.
Registrácia bude spustená od dnešného dňa až do 16.10.2011.
Registrovať sa môžete u mňa na telefóne (0908481813), alebo maili (patriot-sr@azet.sk), prípadne u
Bregolasa na FB.
V ROVNAKÝ DEŇ, VEČER PO MORIELI 9 SA USKUTOČNÍ AJ RAGNAROK 6!
VIAC INFORMÁCIÍ NÁJDETE NA STRÁNKE SLADU (v sekcii Komunita: Kalendár akcií – Ragnarok 6).
Preto prosím pri registrácii uvádzajte či sa zúčastníte aj nasledovnej akcie (Ragnarok6) na ktorej je možnosť aj
prespať.
Hra začne predbežne v sobotu okolo 10.00 a skončí sa okolo 17.00.
Registračný poplatok je 1 euro a vyberá sa na mieste.
Dej:
Kedže doposial sa vždy o vládnuci post v krajine zvádzali neľútostne bitky, rozhodol sa
správca Tiberon že každý rok bude mať šancu vládnuť iný kmeň, resp.jeho náčelník.
A preto aj tento rok zvolal 4 najsilnejšíe kmee krajiny aby predviedli svoje schopnosti
a následne rada starejších vyberie toho náčelníka kmeňa, ktorý bude najschopnejší a bude
vládnuť všetkým barbarom po dobu jendého roka.
Kmeňe:
Kmeň zvieracích ľudí
(1 náčelník + 1 šaman + 3 bojovníci)
Kmeň lovcov lebiek
(1 náčelník + 1 šaman + 3 bojovníci)
Kmeň goblinov
(1 náčelník + 1 šaman + 3 bojovníci)
Kmeň horalov
(1 náčelník + 1 šaman + 3 bojovníci)
Schopnosti pre šamanov:
1. Liečenie
Stačí ak nazbiera 3 rôzne byliny, rozmačká ich, pridá vodu z prameňa a s touto
zmesou potrie poranené miesto. Jedna dávka=jedno použitie! Liečivo môže
vyrobiť 1x za 30 minút.
2. Jed
Musí nazbierať 2 kvety, 1 kôru, 1 ihličie, rozmačká ich, pridá vodu z prameňa a
s touto zmesou potrie čepeľ alebo hrot zbrane. Protivník ktorý je nasledovne
takouto zbraňou poranený hoc i len do ruky a nieje do 5 minút ošetrený, umiera
na otravu jedom. Nepôsobí na zbroj! Jedna dávka=jedno použitie! Jed môže
vyrobiť 1x za 45 minút.
3. Halucinácie
Je potrebné nazbierať 1 plod, 2 korienky, 1 list, rozmačká ich, pridá vodu z prameňa
a s touto zmesou potrie čepeľ alebo hrot zbrane. Protivník ktorý je nasledovne
takouto zbraňou poranený hoc i len do ruky má na 5 minút halucinačné stavy.
Nepôsobí na zbroj! Jedna dávka=jedno použitie! Halucinácie môže vyrobiť 1x za
60 minút.
Bojovník a veliteľ:
Každý bojovník (nie veliteľ ani žrec) si dokáže opraviť zbroj, stačí mu len 15 minút
sústredenej práce. Taktiež môže opraviť zbroj aj niekomu inému.
Každý veliteľ skupiny je imúnny voči jedom.
Zranenia a úmrtia sa hrajú systémom Šatrh.
Zbroje sú povolené len kožené a kožušinové!!
Každý hráč ktorý by mal na sebe takúto zbroj vydrží o zásah navyše ktorým sa mu
zbroj zničí. Každá zničená zbroj sa dá ešte opraviť.
Miesto
Nová Dubnica (okres Ilava)
Lokácia starý salaš (ako pre všetky Novodubnické larpy)
Web
Registrácia
Organizátor
Ragnar