Preskočiť na obsah

Moriel 12 – Kalich života

6. 4. 2024 začí­na­me o 10:00, kon­čí­me o 16:00
  • larpová hra
Moriel 12 - Kalich života

Larp orga­ni­zu­jú Michal Ragnar Hollý a Michal Terrodaun Fúsik.
Vaše dota­zy a regis­trá­cie posie­laj­te naj­ne­skôr do 22.3.2024! 
POPIS:
Moriel je jed­no­dňo­vý LARP, urče­ný pre nová­či­kov, ale i skú­se­ných hrá­čov. Ak ste však nová­čik, nevá­haj­te prí­sť, pre­to­že ide o sku­pi­no­vú akciuHráči sú vopred roz­de­le­ní do sku­pín, pri­čom budú roz­de­ľo­va­ní tak, aby už pri regis­trá­cii bol v kaž­dej sku­pi­ne aspoň jeden skú­se­ný hráč. Preto sa nová­či­ko­via nemu­sia báť, že sa nebu­dú vedieť zorien­to­vať a vymo­tať z her­ných situácií.

V Morieli nie je žiad­ne poli­tic­ké zria­de­nie. Na kra­ji­nu však doze­rá správ­ca zeme čaro­dej­ník Tiberon, kto­rý udr­žu­je poria­dok a har­mó­niu. Nikto nevie čo všet­ko sa môže v Morieli nachá­dzať. Je to zem opra­de­né legen­da­mi o magic­kých arte­fak­toch a mys­tic­kých mies­tach. Od nepa­mä­ti láka mno­hých učen­cov a dob­ro­dru­hov. Rozsiahla kra­ji­na skrý­va mno­hé bizar­né bytos­ti a čudes­né stvo­re­nia pobe­hu­jú­ce po tamoj­ších hus­tých lesoch a ste­piach. Jedinú dosiaľ zná­mu civi­li­zá­ciu tvo­ria miest­ne bar­bar­ské kme­ne, o kto­rých tak­mer nikto nič nevie.

DEJ:

Zomrel Kostilam, náčel­ník kme­ňa Lovcov lebiek, kto­rý pred rok­mi zjed­no­til miest­ne bar­bar­ské kme­ne na popud tamoj­šie­ho správ­cu Morielu, moc­né­ho a spra­vod­li­vé­ho čaro­dej­ní­ka Tiberona. Keďže nemal potom­ka a Tiberon chce zabrá­niť krvi­pre­lie­va­niu pri­pra­vil bar­ba­rom Skúšku. Víťazný kměn dosta­ne mož­nosť osíd­liť Maken v pro­vin­cii Akon. Aby toho nebo­lo málo, Zuulov posol ozná­mil krá­dež Kalichu živo­ta – posvät­né­ho arte­fak­tu pria­mo z oltá­ra a od tej doby sa zača­li diať div­né uda­los­ti. V celom Moriel zosnu­lí neve­dia nájsť Večný Pokoj. Do kra­ju sa vrá­ti­li škre­tie rasy, kto­ré sa sna­žia využiť miest­ne zdro­je pre ďal­šiu expan­ziu. Z dlhé­ho spán­ku sa pre­bral aj miest­ny Minotaur, no šíria sa chý­ry o ďal­ších zvlášt­nych cudzincoch.

SKUPINY:

Maximusova dru­ži­na 

Jedna zo sku­pín Maximusa – správ­cu Akonu, kto­rá dorá­ža nepod­daj­né sku­pi­ny vzbú­ren­cov a loví zboj­ní­kov. Maximus ich vyslal, aby našli a potres­ta­li kon­krét­nu sku­pi­nu zboj­ní­kov, kto­rá je zod­po­ved­ná za rabo­va­nie, znes­vä­co­va­nie a niče­nie chrá­mov. Stopy vedú do Morielu…

Skupinu tvo­ria:

1x rytier (kovo­vá zbroj, meč, erbo­vý tabart) má schop­nosť: oprav zbroj

3x vojak

Celkové pre­sved­če­nie sku­pi­ny by malo byť abso­lút­ne dob­ro ale­bo rela­tív­ne dobro.

 

Zuulovi kul­tis­ti

Stúpenci kul­tu Zuula, boha Podsvetia a Vládcu ríše mŕt­vych sa zhro­maž­di­li, aby našli ukrad­nu­tý Kalich a pri­nies­li tak več­né odpo­či­nu­tie zosnu­lým. Povráva sa, že táto krá­dež osla­bi­la miest­ne­ho Zuulovho posla Smrti.

Skupinu tvo­ria:

1x kle­rik – iba pali­ca na obra­nu a dýka, má Kúzla: Strela z pod­sve­tia, Adrenalín a Schopnosť: liečenie

3x novic

Celkové pre­sved­če­nie sku­pi­ny neutralita.

Horskí bar­ba­ri

Sú z miest­nych hôr a chcú nad­via­zať na úspech a odkaz Kostilama. Majú sil­ný zmy­sel pre česť v slo­vách aj činoch a vedie ich náčelník.

Skupinu tvo­ria:

1x náčeľ­ník (musí mať zbroj) má Schopnosť: Oprav zbroj

3x bojov­ník

Celkové pre­sved­če­nie sku­pi­ny rela­tív­ne dob­ro ale­bo neutralita.

 

Stepní bar­ba­ri

Prišli zo ste­pí, aby sa zapo­ji­li do Tiberonovej Skúšky a moh­li tak osíd­liť Maken v pro­vin­cii Akon. Ich kmeň vedie šaman a sú zná­mi kru­tos­ťou a úctou k predkom.

Skupinu tvo­ria:

1x šaman – iba pali­ca na obra­nu a dýka, má Kúzla: Úder duchov, Krvavá obe­ta a Schopnosť: Uhranutie

3x bojov­ník

Celkové pre­sved­če­nie rela­tív­ne zlo ale­bo abso­lút­ne zlo.

 

Vlčí ľud

Objavili sa v kra­ji Moriel len pred pár dňa­mi. Ich líca pokrý­va­jú chl­py (aj u žien) a pri roz­prá­va­ní dokon­ca vrčia. Vyzerajú však ako ľudia, nema­jú pazú­re ani tesá­ky, ale pou­ží­va­jú zbra­ne a zbro­je. Ich návy­ky sú vlčie a nepo­hrd­nú ani suro­vým mäsom.

Skupinu tvo­ria:

4x vlčí ľudia (jeden bude vod­ca sku­pi­ny)  Všetci majú schop­nosť: Regenerácia

Celkové pre­sved­če­nie neut­ra­li­ta ale­bo rela­tív­ne zlo.

Skuruti

Sú blíz­ki prí­buz­ní ohyz­dov (škre­tov), aku­rát sú väč­šie­ho vzras­tu a odol­nej­ší. Nepochádzajú s tuzem­skej divo­či­ny, ale istý čas tu už žijú a sú veľ­kým nebez­pe­čen­stvom pre všet­ko živé. Uctievajú tem­né­ho boha Darnona Čierneho Háka. Oddane mu slú­žia a tešia sa jeho priaz­ni. Splnia čokoľ­vek čo od nich žiada.

Skupinu tvo­ria:

1x lovec duší – iba pali­ca na obra­nu a dýka, má Kúzla: Čierny šíp, Temná zbroj a Schopnosť: Spomalenie

3x bojov­ník Všetci majú schop­nosť: Kanibalizmus

Celkové pre­sved­če­nie rela­tív­ne zlo ale­bo abso­lút­ne zlo.

 

Okrem sku­pín sa môže­te regis­tro­vať aj za Creepy 4–5 hráči

Viac infor­má­cii náj­de­te na strán­ke: www​.moriel​.larp​.sk

Alebo na Facebooku: https://​www​.face​bo​ok​.com/​e​v​e​n​t​s​/​2​1​4​4​4​5​2​5​6​5​8​8​8​443

Moriel 12 – Kalich života

6. 4. 2024 začí­na­me o 10:00, kon­čí­me o 16:00
vstup­né od 0, regis­trá­cia kon­čí 22.3.2024

Ako bude hra prebiehať

Družinová hra
Jednorázová hra
Používame repre­zen­tá­cie zbraní
Hrajte túto hru, aby ste sa čo naj­viac vži­li do náš­ho sveta
Hra je hlav­ne o zábave
Očakávaný počet hráčov 30

Čo hráč potrebuje

Postavy vytvá­ra­me my
Prineste si vlast­ný kostým
Prostredie a kos­tý­my vyze­ra­jú veľ­mi dobre
Prineste si vlast­né jedlo

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.