Zdravým všetkých LARPerov a vopred sa ospravedlňujem za gramatické chyby… Srdečne vás pozývam na prvý Zvolenský fantasy LARP..
Ako prvé by som rád objasnil, že Fall to Konril je založený na roleplay ani nie tak na bojoch.
!!!. Základ – Berte tento LARP (alebo ako to nazvať) ako súťaž v roleplay.
Hrá sa 4dni, 3noci aj keď to nieje povinné.
Ako všetci viete som zdierač a tak bude herný poplatok 2sk na herný deň!!!
Zbrane musia byť bezpečné!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Riešte takzvané autoqesty. Možností je veľa.
Bojujte ale nepowerplayerujte.
Bude sa hodnotiť roleplay a budú ho hodnotiť všetci ktorý sa z danou osobou stretli a výsledky budú zverejnené na www.powerplayers.kokoti.zv
Najlepší roleplayer dostane… dostane… dostane čokoládu…
Čo potrebujete vedieť:
Dátum konania: ráno 6.7.2006 až ráno 10.7.2006
Mesto konania: Zvolen
Miesto konania: Lesy pri Zvolenskej priehrade
Miesto stretnutia: Železničná stanica vo Zvolene
Čas stretnutia: od 07:00 do 11:00 vás budeme čakať
Potreby: Všetko čo potrebujete na trojdňovú stanovačku a základná LARPová výbava.
Backgroundy a vaše otázky posielajte na môj e‑mail: RELLIK-VZ@azet.sk
História a príbeh:
Konril… Táto bohom zabudnutá zem už prežila toho mnoho… Kde sa to všetko začalo vie len boh. Po dlhé tisícročia sa na území tejto zeme bojovalo. Neúprosné bitky o kryštál moci medzi dobrom a zlom sa prehĺbili až do takej miery že stvoriteľ sa už na to nemohol pozerať a tak zoslal búrky, plamene, zemetrasenia a víchrice aby sa na kryštál raz a navždy zabudlo. Meteority vyvolali zemetrasenia… Ich plamene šľahali do každého rohu a v tom ich podporovali tornáda. Búrky to všetko zavŕšili potopou. Keď sa všetko skončilo boh kvôli plaču anjelov daroval nový život. Začala rásť nová tráva a s ňou začal rásť aj nový svet. Boh však nikdy nezabudol na to čo sa stalo a tak si vybral jedného s pomedzi smrteľníkov a dal mu moc ovplyvňovať životy všetkých a všetkého. „Osud„ – Riekol mu boh prvý krát.
Životy smrteľníkov sa začali postupne vyvíjať. Zver začala behať po lesoch, vtáky a draky začali lietať po oblohe, ryby opäť plávali v riekach a ľudstvo… Ľudstvu zvolil smer osud. Ani on však nemohol zmeniť ich myseľ lusknutím prstov. V tej dobe vzniklo prvé mesto. Konril. Za zakladateľa je považovaný Konril I. Bol to práve on kto dokázal zjednotiť všetky rasy. Tento sen však nikdy nemohol byť dokonalí. Ľudia by dokázali nažívať v mieri s Elfmi. Ba dokonca by dokázali nažívať aj so škretmi a orkami. Ale cesty osudu sú nevyspytateľné. Konril I. vládol dlhé roky. Dokázal udržať v mieri celú zem. Nikdy však nemohol mať deti a to ho nakoniec dohnalo k šialenstvu a spáchal samovraždu. Po jeho smrti nastúpil na trón Gork z rasy orkov. Dlho sa hovorilo o tom že to nemusela byť samovražda. Ale Gork v podstate nebol zlý kráľ. Žil vo veľkom. Rád jedol, rád pil, rád sa obliekal a rád sa smial… Nedbal síce o krajinu, ale aspoň nerobil rozruchy. Nakoniec zomrel na starobu ako sa na kráľa patrí. Ani jeden z jeho synov nechcel byť kráľom čo bolo zaujímavé. Shaga bol remeselník a Rogo bol sochár. Na tróne sa vystriedali hádam všetky rasy. Za ten čas bolo vymyslené všeličo a vystavané hocičo. Dnešným kráľom je Ervinius syn Bapanua. Po smrti svojho otca nastúpil na trón aby nasledoval šlapaje svojho otca. Nie všetci sú s ním spokojný. O nedlho má byť korunovaný za pravého kráľa.
Pravidlá: Ďakujem tým ktroý mi podradili aby som ich sem hodil…
1. Postava – Vaša postava by mala byť roleplayová. Čo sa týka toho čo môžete hrať a aká postava môžete byť záleží len od vašich možností roleplayu, primitývneho kostýmu a vášho backgroundu. Úprimne vás však prosím aby ste nehrali za draka kôli tomu že chcete vyvraždili celý svet alebo niečo podobné. Kľudne môžete byť roľník ktorý je škret ak sa vám to páči, ale aj zlodej napríklad. Okrem toho postava sa dá nahádzať tak rýchlo ako rýchlo zbúchate background.
2. Zákony – v meste platia tie isté zákony čo v reálnom svete. Tak isto ako v reálnom svete vás neznalosť zákona neospravedlňuje. Tresty určuje kráľ, alebo nástupca kráľa poprípade šerif alebo hlavný mág.
3. Súboje – v meste sú súboje zakázané. Je to v zákone číslo 245 § 13 odsek 2. Inak povedané v meste sa bojuje na vlastné riziko… Pokiaľ je v meste hlavný mág neodporúčam bojovať, lebo on je zákon. Mimo mesta sú súboje povolené. Vyzvať niekoho môžete rôznymi spôsobmi, ale záleží len na súperovi či výzvu príjme a vyjde z mesta.
4. Boj – Bojuje sa súbojom roleplay. Inak povedané pokiaľ nemáte brnenie a dostanete napr. zásah cez brucho obyčajným gládiusom tak ste mŕtvy. Zásah cez ruku – nebojujete s ňou a hráte, že ste poranený, alebo že vám ju odsekli… to isté aj s nohou… záleží na roleplay ale nepowerplayerujte prosím…
5. Mágia – Mágia sa tak isto robí roleplayeovo. Neriešte prosím také veci ako, že nabehnete ako mág ohna medzi desiatich bojovníkov a oznámite im že ste spravili neskutočne veľký fireball a všetci sú mŕtvy lebo na to by ste potrebovali aspoň päť minútové zaklínadlo v ktorom by sa musela každá veta rýmovať a muselo by to dávať zmysel. Istý mág z nemenovaného vampire larpu mal takisto pripravené super rýmovačky ktorým sa dá pochopiť a bolo to neskutočne ťažké zapamätať si tie zaklínadlá.
6. Zbraňe – Sú chladné, vrhacie a stelné.
Chladné – Meče, dýky, kladivá, sekery, snáď nechcete aby som to rozpisoval.
- Musia byť bezpečné a budú sa skúšať!!!
- Dúfam že sa nájdu blázni ako ja čo si potrpia na kreatyvite…
Vrhacie – Vrhacie dýky, nože, hviezdice, sekerky.….…
- platí to čo pri chladných.
Strelné – Luky, kuše, lukokuše, kušoluky.…
- mali by strielať ale musia byť pezpečné.… VYNALIEZAVOSŤ
7. Brnenia – Sú tri druhy – Kožené, krúžkové, kovové.
- kožené – bojovník zdrží o 1 zásah naviac – inak – 1 do pravej nohy
- 1 do ľavej nohy
- krúžkové – presne to isté len dva zásahy – 1 do pravej ruky
- kovové – presne to isté len tri zásahy – 1 do ľavej ruky
- 1 do chrbta
- 1 do hrude
8. Budovy – Sú to stany, prístrešky a podobne. Tvoria v podstate malé mesto.
TVOJA HLAVNÁ ÚLOHA:
ŽIŤ V MESTE PODĽA TOHO AKO BY ŽILA TVOJA POSTAVA!!! ROLEPLAY
Backgroundy a vaše otázky posielajte na môj e‑mail: RELLIK-VZ@azet.sk
Miesto
Baková Jama
Baková jama
Web
Registrácia
Organizátor
Neznámy